Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Όλα εκπηγάζουν απ' Αυτόν...

Οι σκέψεις μου, τα συναισθήματά μου,
οι επιθυμίες μου, το σώμα μου, 
οι ενέργειές μου, ο λόγος μου, η λογική μου, 
δεν είναι δικά μου... 

Είναι κομμάτια του Θεού, 
τα οποία μου έχουν παραχωρηθεί. 
Είναι οχήματα δανεικά, είναι θεία δώρα 
για να ενοικήσει μέσα η ψυχή μου... 
Ο Θείος Ένοικος, αυτό το κομμάτι 
που πάλι είναι ένα κομμάτι του Θεού. 

Δεν έχω ατομικότητα καμία. 

Η ατομικότητα είναι μια ψευδαίσθηση. 
Δεν μου ανήκει τίποτα γιατί τίποτα δεν είναι δικό μου. 
Όλα είναι κομμάτι του Θεού, του Απολύτου Ενός, του Κυρίου. 

Το δικό μου εγώ είναι μια ψευδαίσθηση, 
είναι μάγια είναι πλάνη. 
Μόνο αυτός "υπάρχει" και είναι η Αρχή δίχως αρχή και δίχως τέλος. 

Όλα εκπηγάζουν απ' Αυτόν, 
τον Ένα, τον Τέλειο, 
τον Πανταχού Παρόντα και τα πάντα πληρόντα Κύριο 
της Αμετάβλητης Σταθερότητας. 

Οι Θεοί, το Σύμπαν και οι Άνθρωποι 
και όλα τα πράγματα πηγάζουν απ΄Αυτόν, 
τον Ένα, τον Διηνεκή, τον Απεριόριστο, 
την Τελειότητα κάθε Τελειότητας, 
την Πηγή της ίδιας της Ζωής και την Αιτία της. 
Δεν είμαι τίποτα, ανήκω ολοκληρωτικά στον Κύριο. 
Είθε να φωτίζει το νου μου, να γεμίζει την καρδιά μου. 
Είθε να γίνομαι ένα κατάλληλο όχημα για Αυτόν, 
για την Θέλησή του, για το Φως του, 
για την Διδασκαλία του... 

Είθε να μην πληγώνω κανένα Όν, 
αλλά να εκπέμπω Φως κατευθείαν στην Ψυχή του 
και να φωτίζω την Καρδιά του με το Φως του Κυρίου. 
Κάθε λανθασμένη σκέψη μου είναι προϊόν άγνοιας 
της πραγματικής φύσης που διαπερνάει αυτό το Ον 
που νομίζω πως "είμαι", 
γιατί αυτός πραγματικά Είναι και ζω και αναπνέω μέσα του. 
Η αναπνοή μου δεν είναι δική μου. 
Ζω και αναπνέω μέσα σε Αυτόν, 
κινούμαι και υπάρχω μέσα σε Αυτόν και λόγω Αυτού. 
Κάθε λάθος που κάνω είναι λάθος χρήση της ενέργειάς του, 
και είναι λόγω άγνοιας και τυφλότητας. 
Αν ανοίξω τα μάτια μου όμως στο Φως, 
και ανυψώσω το βλέμμα μου δεν υπάρχει περίπτωση 
να μην Τον δω γιατί είναι πάντα Εκεί, 
μέσα μου, και σε Αυτό το Σημείο που περικλείει τα πάντα. 


21-12-2015


Δεν υπάρχουν σχόλια: